sobota, 27 sierpnia 2016

Pecak Szkolny z Pentagramem?

Ohayou ^^ Przepraszam was że w piątek nie napisałam postu (znaczy się wczoraj...)
Byłam na zakupach a dokładniej na tzw. "Back 2 School!" Kupiłam sobie również
plecak szkolny z mojego od niedawna (bo od 2 tyg. xdd) Ulubionego M&A a dokładniej
chodzi mi o Kuroshitsuji, w Polsce wydawany jako Czarny Lokaj bądź Mroczny/Demoniczny
kamerdyner, (ta 3 nazwa mi nie pasuję -,-) Ale do rzeczy...na tym plecaku znajduję się
pentagram, dla tych co niewiedzą co to najłatwiej mi napisać: Gwiazdka w oku Ciela,
(bohatera Kuroshitsuji). Z powodu iż jest to znak demonów (moim zdaniem...) nie wiem
czy moi rówieśnicy nie odbiorą tego źle :/ . Co prawda mam jeszcze plecak z Nike z
poprzedniego roku, ale chciałabym mieć przy sobie coś co oddaję moje zamiłowanie
do Black Butler'a (Kuroshitsuji), jak i innych M&A. To jak mam postąpić? Zabierać
ten plecak do szkoły czy też nie? :/ Czekam na komentarze :)

Nie obrażę się jeśli nie będzie komów w końcu blog został założony niedawno...XD
Po prostu wejdę na Zapytaj.onet.pl ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz