poniedziałek, 26 grudnia 2016

Moje NIGHTCORE dla was ;)

Ohayou! Przepraszam że prawie pół roku nie pisałam, byłam zajęta, aby wam to wynagrodzić zamiast długiego postu zrobiłam kilka NIGHTCORE które mam nadzieję że się wam spodobają :) O to one:
video
1. SID - ENAMEL
2. SID - USO

video

Mam nadzieję że te 2 NIGHTCORE wam wystarczą :) Resztę możecie znaleźć na moim kanale na YT: MachikoChan :)

piątek, 21 października 2016

Alfabet Anime ;33

Ohayou moi drodzy! ;33 Patrzę ostatnio na grupy na FB i na jednej fajna zabawa "Alfabet Anime" i sobie myślę że zrobię taki na blogu. XD No więc dawajcie propozycje anime na literę "A" na asku lub na moim MSP XD (tak gram HueHue) do którego nick to MachikoChan ;33 No to It's Started Milordzie! XD

A ~

Czekam na wasze propozycje B)) + Gif tak dla humoru ;33

wtorek, 11 października 2016

W oczekiwaniu... :( & Opis ^^

Ostatnio wzięłam się za oglądanie anime Noragami, bardzo mi się spodobało dlatego obejrzałam 2 sezon czyli Noragami Aragoto no i masz ci los znowu, obejrzałam OVA 1 i 2 sezonu i jak na złość 3 nie ma! :'( Jeśli macie jakieś informacje dotyczące pojawienia się 3 sezonu to bardzo proszę piszcie na asku! :) A tak w ogóle jak już zaczęłam pisać o "Noragami" to napiszę co sądzę o tym anime (*c*)
Ostrzegam że mogą pojawić się tu spoilery! XD Ale do rzeczy...cholernie mi się podobała fabuła oraz Yukine które mimo że po boskim oczyszczeniu się zmienił to miewał swoje momenty egoizmu i samolubstwa XD Do gustu przypadł mi również pan Kazuma, Boski Oręż pani Bishamon, najpotężniejszej bogini wojny i....wielkiego wroga Yato. Yato z kolei jest głównym bohaterem i przyznam że cały czas zachowywał się jak dziecko chodź często się wzruszałam kiedy dawał motywację innym postaciom chociażby bogu szczęścia Ebisu....i tak w ogóle Ebisu nie jest tą różowo-włosą dziewczynką która się za niego podaje. Ona z kolei ma na imię Kofuku i jest boginią ubóstwa, ona jak i jej oręż Daikoku który NAPRAWDĘ wydaję się byś straszny i ostry, w środku ma kruche serce ale nie raz pokazywał Yato "na co go stać". Główną bohaterką tej historii jest Hiyori Iki która przez naszego drogiego boga-dresiarza została pół-demonem...Tak. Yato jest w dosłownym znaczeniu spłukany, odziany w dres, z apaszką nadżartą przez mole. Mimo to ambicje ma dość wielkie, chociażby marzy mu się własna świątynia i wiele wyznawców. Krótko mówiąc: Noragami (i Kuroshitsuji) - BEST ANIME EVER! XDDD Na koniec wrzucam 2 screeny z tego jak oglądałam B) I pieśń 1 openingu do odsłuchania ^^
Sumimasen, za to Pochwalony Asiulko ale screena robiłam głównie kol. XD
 
Noragami - Op. 1

Noragami Aragoto - Op. 2

niedziela, 25 września 2016

♥The GazettE♥ oraz ♥SID

Musicie mi wybaczyć że przez cały miesiąc nie pisałam ale miałam ostatnio dużo sprawdzianów na które musiałam się uczyć, i na szczęście wyszedł  na 91% (sprawdzian z angola XD). Ale do rzeczy...

Jak sama nazwa tegoż postu wskazuje na to iż chodzi mi o dwa świetne japońskie zespoły. Jeśli oglądałeś pewne yaoi...dokładniej Kuroshitsuji, to zapewne wiesz że The GazettE zagrali opening drugiego sezonu, o nazwie "Shiver" natomiast SID zagrali świetny opening trzeciego sezonu a dokładniej "Enamel".  Nie potrafię sobie uświadomić jak ja kocham te dwa zespoły! <3 Szkoda tylko że muzycy (chyba) nie podkładali głosu żadnej postaci Black Butler'a. :( Ale w końcu 17 stycznia ma się rozpocząć czwarty sezon o nazwie "Book of Atlantic" a czy w tym sezonie muzycy podłożą głosy postacią...czas pokaże ;) Na koniec posta wrzucam link do moich ulubionych piosenek tych zespołów. ;) Miłego słuchania! XD


SID - Enamel

The GazettE - Shiver

sobota, 27 sierpnia 2016

Pecak Szkolny z Pentagramem?

Ohayou ^^ Przepraszam was że w piątek nie napisałam postu (znaczy się wczoraj...)
Byłam na zakupach a dokładniej na tzw. "Back 2 School!" Kupiłam sobie również
plecak szkolny z mojego od niedawna (bo od 2 tyg. xdd) Ulubionego M&A a dokładniej
chodzi mi o Kuroshitsuji, w Polsce wydawany jako Czarny Lokaj bądź Mroczny/Demoniczny
kamerdyner, (ta 3 nazwa mi nie pasuję -,-) Ale do rzeczy...na tym plecaku znajduję się
pentagram, dla tych co niewiedzą co to najłatwiej mi napisać: Gwiazdka w oku Ciela,
(bohatera Kuroshitsuji). Z powodu iż jest to znak demonów (moim zdaniem...) nie wiem
czy moi rówieśnicy nie odbiorą tego źle :/ . Co prawda mam jeszcze plecak z Nike z
poprzedniego roku, ale chciałabym mieć przy sobie coś co oddaję moje zamiłowanie
do Black Butler'a (Kuroshitsuji), jak i innych M&A. To jak mam postąpić? Zabierać
ten plecak do szkoły czy też nie? :/ Czekam na komentarze :)

Nie obrażę się jeśli nie będzie komów w końcu blog został założony niedawno...XD
Po prostu wejdę na Zapytaj.onet.pl ;)

sobota, 20 sierpnia 2016

Death Note - Czy warto obejrzeć? Czy wciąga?

Nie rozumiem dlaczego moja przyjaciółka uważa że to głupie oglądać "Death Note", oraz inne anime... Myślę że ona jeszcze nie całkiem weszła w świat Japonii, anime i mang. Często o tym rozmawiamy w dobrym sensie, lubi mnie słuchać gdy opowiadam jej o obejrzanym odcinku i zawsze pyta "I co dalej?" A gdy powiem jej że to było w danym anime, nagle nie chce mnie już słuchać.
Ironią wydaję mi się również to, że kiedy jest jakieś ciekawe anime nikt z moich przyjaciół nie chce go ze mną obejrzeć...a gdy wyjdzie na jego podstawie film aktorski wszyscy rwą się do komputerów bądź laptopów. Ale do rzeczy... Death Note opowiada o genialnym uczniu liceum o imieniu Raito Yagami. (Bądź Light Yagami). Przez przypadek podczas pobytu w szkole znajduję on tzw. Notatnik Śmierci czyli tytułówy "Death Note", należący do Shinigami imieniem Ryuuk. Główny bohater zaczyna sobie wyobrażać że z mocą Notesu został on Bogiem Nowego Świata, zyskuje on również fanów którzy nadają mu pseudonim "KIRA" od angielskiego Killer. Sprawą tajemniczych morderstw na przestępcach zaczyna się interesować znany na skalę światową genialny detektyw pseudonimem "L" choć naprawdę nazywa się Llawliet Lincoln. Tak o to rozpoczyna się walka między KIRĄ a genialnym detektywem L-em.

Fabułę uważam za bardzo rozbudowaną i ciekawą, dzięki czemu odwraca ona uwagę od niezbyt ciekawej grafiki. Postacie również wydają mi się bardzo interesujące. Lecz niestety do odcinka 25 wszystko było dobrze... odcinki 25+ są jakby to nazwać... "zepsute". Chodźby dlatego że L został zastąpiony przez 2 mniej interesujących bohaterów. Nie będę robić spoilerów więc na tym skończę.

A więc "Death Note", moim zdaniem ciekawe jest do odcinka 25.

Chcesz pochwalić się swoją opinią? Czekam więc na wasze komentarze, który jak na czas obecny NIE SĄ MODEROWANE. :) Do następnego posta... :)