niedziela, 25 września 2016

♥The GazettE♥ oraz ♥SID

Musicie mi wybaczyć że przez cały miesiąc nie pisałam ale miałam ostatnio dużo sprawdzianów na które musiałam się uczyć, i na szczęście wyszedł  na 91% (sprawdzian z angola XD). Ale do rzeczy...

Jak sama nazwa tegoż postu wskazuje na to iż chodzi mi o dwa świetne japońskie zespoły. Jeśli oglądałeś pewne yaoi...dokładniej Kuroshitsuji, to zapewne wiesz że The GazettE zagrali opening drugiego sezonu, o nazwie "Shiver" natomiast SID zagrali świetny opening trzeciego sezonu a dokładniej "Enamel".  Nie potrafię sobie uświadomić jak ja kocham te dwa zespoły! <3 Szkoda tylko że muzycy (chyba) nie podkładali głosu żadnej postaci Black Butler'a. :( Ale w końcu 17 stycznia ma się rozpocząć czwarty sezon o nazwie "Book of Atlantic" a czy w tym sezonie muzycy podłożą głosy postacią...czas pokaże ;) Na koniec posta wrzucam link do moich ulubionych piosenek tych zespołów. ;) Miłego słuchania! XD


SID - Enamel

The GazettE - Shiver

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz